навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Финанси

Кейт - умният асистент на ОББ раздава подаръци по повод рождения си ден

2025-02-17 0

Кейт - умният асистент на ОББ  раздава подаръци по повод рождения си ден

ОББ организира специална кампания с награди по повод рождения ден на дигиталния асистент на банката - Кейт.

Тя стартира на 17 февруари и ще  продължи до 9 март 2025 година. В нея може да участват всички индивидуални клиенти на банката, които използват мобилното приложение ОББ Мобайл. Те трябва да уважат празника на Кейт, като ѝ пожелаят "Честит рожден ден" в чата с нея в мобилното приложение. Трима късметлии, ще зарадват себе с нов iPhone 16. Победителите в поздравителната кампания ще бъдат изтеглени в томбола лично от Кейт.

"През последните три години Кейт се утвърди като незаменим дигитален помощник на нашите клиенти. Тя улеснява ежедневното банкиране и го прави по-достъпно и удобно. През тази и следващата година Кейт ще продължи да се развива в посока на по-активно предлагане на продукти и услуги на индивидуални и бизнес клиенти, облекчаване на вътрешните процеси в банката, което подпомага и ускорява цялостната ни дигитализация.", споделя Татяна Иванова, изпълнителен директор "Дигитализация, данни и операции" на ОББ и иновационен лидер на KBC Group в България. 

Кейт е персонален дигитален асистент в мобилното приложение ОББ Мобайл, който променя модела на банково обслужване на клиентите. Асистентът е разработен чрез съвременни AI технологии и предоставя денонощно персонализирано обслужване чрез постоянно самообучаващ се изкуствен интелект и използване на данни. Клиентите на банката могат да общуват с Кейт както писмено, така и с гласови команди за допълнително улеснение.

Кейт печели доверието на все по-голяма част от клиентите на ОББ, които използват мобилно банкиране и през изминалата година тя е помогнала при над 3 млн. клиентски запитвания. Сред най-честите въпроси към нея са тези за проверката на IBAN и наличност по сметка, асистенция при извършването на банкови преводи и промяна на лимити по банкови карти.

Данните на банката показват, че само през 2024 г. над 80% от потребителите на ОББ Мобайл са се възползвали от нейните услуги, а 71% от тях са изразили своето удовлетворение от получената асистенция или информация. Впечатляващо е и това, че 40% от клиентите, които са се обърнали към нея, са склонни и я препоръчват на свои близки и познати.

Все повече клиенти следват нейните предложения за използването или закупуването на различни продукти и услуги, които ОББ Мобайл предоставя. Всяко пето проактивно предложение от страна на Кейт е довело до реален интерес от потребителите, които са влезли в диалог с Кейт вследствие на получената от нея нотификация.

 
за 52%  против 48%  29 гласували
принтирай блогове добави в любими



Новини


 
 
 

Спектър


 
rss
Посети форума