- Дата и час: 11 Дек 2024, 17:14 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
директивата на ЕС от 2009 г само с фабрични газови уредби
|
|
6 мнения
• Страница 1 от 1
директивата на ЕС от 2009 г само с фабрични газови уредби
къде мога да намеря директивата на ЕС според която о 2009 г в България ще могат да се движат коли само с фабрични газови уредби Пишете ми ЛС Благодаря ви предварително
- mixito
- Младши потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 20 Яну 2008, 15:41
Мисля,че няма такава директива, а все още е в сила ДИРЕКТИВА НА КОМИСИЯТА 2001/27/ЕО.
Fortuna fortes adiuvat.
Perfice te!
Perfice te!
- MariaMagdalena
- Потребител
- Мнения: 117
- Регистриран на: 27 Мар 2007, 15:30
Ако това е някаква помощ - ето:
Цените на таксиметровите услуги могат да скочат двойно след 2009 година. Причината за това е новото изискване на Брюксел автомобилите да се движат само с горивото, за което е била произведена колата. В момента много автомобили, произведени да возят на бензин, са с допълнително инсталирана газова бутилка. Причината е, че така на шофьорите им излиза много по-евтино, тъй като газът метан е на по-ниска цена от обикновения бензин. Метанът върви по около 1,30 лв. литърът, а бензинът вече удари 2,50 лв. Много от такситата у нас обаче карат с газова уредба, монтирана допълнително в колата.
Председателят на Националната федерация на таксиметровите водачи Яне Янков не изключи ударното поскъпване на такситата заради евроизискванията. В момента таксиметровите шофьори обслужват пътници за около 60 стотинки на километър по дневна тарифа и още около 5 стотинки за нощна.
Много заводи за производство на автомобили в Европа се ориентираха преди години и започнаха да правят коли, предназначени да возят само на газ. По думите на Янков евродирективата вече е приета от Европейската комисия и трябва да влезе в сила от началото на 2010 г. Тогава таксиметровите водачи, които са инсталирали газова уредба в колата си, ще трябва да я демонтират и да започнат да карат само на бензин или с дизелово гориво.
Основната причина за въвеждане на евродирективата е, че когато автомобилите имат допълнително инсталирана газова уредба, вероятността при удар или катастрофа тя да гръмне е огромна. Това опасно застрашава живота на шофьора и пътниците в колата. Според експерти друг проблем е, че в България съществуват малки сервизи, които не отговарят на никакви стандарти и поставят газови уредби без гаранции за качество. Необходимо е да се засили контролът над сервизите, които предлагат тези услуги, коментираха специалисти.
Цените на таксиметровите услуги могат да скочат двойно след 2009 година. Причината за това е новото изискване на Брюксел автомобилите да се движат само с горивото, за което е била произведена колата. В момента много автомобили, произведени да возят на бензин, са с допълнително инсталирана газова бутилка. Причината е, че така на шофьорите им излиза много по-евтино, тъй като газът метан е на по-ниска цена от обикновения бензин. Метанът върви по около 1,30 лв. литърът, а бензинът вече удари 2,50 лв. Много от такситата у нас обаче карат с газова уредба, монтирана допълнително в колата.
Председателят на Националната федерация на таксиметровите водачи Яне Янков не изключи ударното поскъпване на такситата заради евроизискванията. В момента таксиметровите шофьори обслужват пътници за около 60 стотинки на километър по дневна тарифа и още около 5 стотинки за нощна.
Много заводи за производство на автомобили в Европа се ориентираха преди години и започнаха да правят коли, предназначени да возят само на газ. По думите на Янков евродирективата вече е приета от Европейската комисия и трябва да влезе в сила от началото на 2010 г. Тогава таксиметровите водачи, които са инсталирали газова уредба в колата си, ще трябва да я демонтират и да започнат да карат само на бензин или с дизелово гориво.
Основната причина за въвеждане на евродирективата е, че когато автомобилите имат допълнително инсталирана газова уредба, вероятността при удар или катастрофа тя да гръмне е огромна. Това опасно застрашава живота на шофьора и пътниците в колата. Според експерти друг проблем е, че в България съществуват малки сервизи, които не отговарят на никакви стандарти и поставят газови уредби без гаранции за качество. Необходимо е да се засили контролът над сервизите, които предлагат тези услуги, коментираха специалисти.
Научи правилата!След това можеш да нарушиш някои от тях...
- helpmy
- Младши потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 30 Сеп 2007, 10:46
6 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта